Dagens köp

Först va vi i kista, trodde jag skulle hitta värsta fynden på gina eftersom dom har grym rea men allt va i strl M/L/XL aa ni fattar, väldigt stora kläder. Så nej.. inga fynd på gina. Sen hade jag spanat in en klänning på hm men den hitta jag såklart inte. Ist blev det en as ball midjekjol (rosa och svart), en rosa bh och ett par söta trosor (rosa och vita) haha :)
Sen åkte vi tbx till jakan och sprang in på hm och dääär fanns min klänning :) Så köpte den med, plus en mascara.
Den har en svart överdel eller vad man ska säga och själva kjolen är typ korallrosa. Haha allt jag handlat har inslag av rosa ^^ Klänningen måste jag iof sy lite, den är för lång, på bilden har jag vikt upp den nedersta "delen". Kort ska det va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0