Bloggen är till för mig och ingen annan

Nu känns det som att jag gör skit onödiga inlägg men jag har fett tråkigt och jag bara måste skriva av mig.
Tvingar ingen att läsa min blogg så tänk inte att jag är knäpp i skallen nu.

Kan fan inte sluta tänka på allt, den här gången kommer jag aldrig vänja mig vid sverige igen. Kan man haft det FÖR bra?
Jag vill tillbaka till relax avdelningen på hotellet. Vill ligga på luftmadrassen i bubbelpoolen. Se alla engelsmän skämma ut sig. Träffa norrmännen. Vill tillbaka till dansgolvet och höra alla skrika med till when love takes over. Jag vill tillbaka till trängseln på partygatan, alla discon och barer osv. Vill köpa lustgas av suck and blow snubben, gå till nåt ödeställe för att inte fullkomligt skämma ut sig. Fan. Börjar garva så fort jag tänker på allt vi gjorde där borta. Klart bästa resan ever. Jag tvingar er fan, ni måste dit innan ni dör! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0