Forsta klass och VIP rum

Det blir ju alltid kaos i pendeltagtrafiken naer forsta snon kommer eller hur? Samma e det for flygplanen tydligen.
Vi kom inte pa varat plan till Madrid fast vi bokat biljetter for 1 ar sen. Istallet blev vi tvugna att aka San Paulo (Brasilien) daer vi fick flyga i forsta klass :) Och nu sitter vi i VIP rummet pa brasiliens flygplats o vantar pa flyget som tar oss till London, det braiga e att vi kanske for aka forsta klass nu med :) Jag kommer hem samma dag men typ vid 9 pa kvallen.. SUG.

Har piercat naveln nu oxo :) Det gjorde ap ont kan jag ju bara saega :p MEN jag svimmande inte iaf, som jag gjorde naer jag tog hal i orat.. ;p

VI SES SNART !!! ;D <3333333333


Kommentarer
Postat av: jenny

najs med första klass ju :D

saknar dig, men du kommer på träningen på torsdag?:) ses snart!!! :D <3

2009-01-11 @ 22:44:40
URL: http://jennyyyh.blogg.se/
Postat av: katja

hihi nu e jag hemma ..

har vi träning oå torsdag? Oo älskardig<3

2009-01-12 @ 23:56:57
Postat av: jenny

oj nu såg jag dehär, hehe, men nu vet du ju redan svaret;P älskardigmed!<3

2009-01-13 @ 17:16:08
URL: http://jennyyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0