tiden går så jävla fort

Eller?
Efter sportlovet är det redan mars och då är det bara 4 månader kvar till sommarlovet. Liksom det är sjukt lite.
Känns inte som att jag gått gymnasiet i över ett halvår snart.
Aja haha
Idag hade hela skolan studiedag typ utom sp1 klasserna som hade riksdagsrollspel -.- .
Folk höll tal inför alla 3 klasserna haha det skulle jag aldrig våga ;p Sen satt vi i respektive utskott och skulle presentera motionen man skrivit. Det tog inte så lång tid, men vi hade en jävla lång rast mellan "tal" och sitta i utskotten. Så det blev mycke skitsnack också=) det gillar vi.

Imorn ska lappen in med vilken inrikting man vill ha o vilka kursen man ska läsa.
Jag ska nog ta sam-sam med gymnastikprofil och den är värd 200 poäng, så jag behöver inte välja så många kurser vad jag har förstått? Jag har fortfarande inte fattat dedär me poäng o skit :P (a) Men jag e ju o andra sidan jävligt trög.

Sen har jag städat idag också, och jag kom fram till att jag har sparat jättemånga tomma parfymflaskor;p Det känns fel och slänga dom för som passar liksom in i mitt rosa rum (a) btw så luktar alla jättegott och om man luktar på nån som man köpte för ett par år sen så får man värsta minnena :)

Från vänster: Escada - Magnetism (får mig och tänka på palstinasjalen som jag (och många andra) brukade ha i nian. Den va nämligen nersprayad med den här parfymen (a)
DKNY - Red delicious (får mig och tänka på min syster bara)
Lacoste - Touch of sun (urgammal, fick i påskpresent för jääättelänge sen)
Paris Hilton - Heiress (body lotion & parfym, får mig och tänka på alla minnen från 2007/08.. )
Naomi Campbell - Cat deluxe (ooooh sommar 07, kryssningen med bästvän ^^ )
Elizabeth Arden - Mediterranean ( också sommar 07 <3 )
Britney Spears - Fantasy Misnight ( är inte slut än och använder fortfarande )
Britney Spears - Fantasy ( sommar 2006, bästa sommarn i mitt liv <3 )

/ puss

Kommentarer
Postat av: LarvÄn

vadå BARA din syster! Får dig att tänka på din älskade syster som är bäst i hela världen ju!

2009-02-13 @ 10:59:05
URL: http://mclarven.blogg.se/
Postat av: katja

HAHHAAH men jag menar ju det xD<333

2009-02-13 @ 15:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0