SNART sportlov

Fredag imorn, vilket betyder att det är sista dan på den här veckan vilket betyder att då ere LOV.
Asså fett najs helt ärligt. Slutar typ ganska tidigt så jag ska nog dra in till stan me carrubarru efter skolan ;p annars ska jag säkert träffa bästavän om dt inte blir av. Annars ses vi väl på kvällen för dte brukar vi ju.. liksom ;p
Får ju inte va ute i festa på lördag eftersom jag ska tävla på söndag, men vi har en tjejmiddag planerad på lördan så det blir nog inte så mycke festande precis, och det passar ju bra ;) Men på fredag får jag minsann :D höhöö!
Nu ska jag göra typ 50x2 situps och lite annat kankse hähää, sen ska jag duscha . c yaaaaa guys

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0