redan fredag :(

Okej, internet fucka sig så allt jag skrev försvann -.- Orkar inte skriva om, aja..
Idag har jag varit på banken m sis o mamma för o fixa några saker. Sen följde jag med sis hem till henne o vi kollade på film o mös bara. Fick ett sms av bästis och det ryktades om snygga pumps på "skit punkten" eller skopunkten som det också heter ;P Dom har oftast snygga saker men USEL kvalité. Billigt är det också och det är ju bra när man precis pejjat 1200 spänn på ett par skor och heter katja och är 16 år utan jobb. Att bro på skor så beställde jag o pappa varsett par skor från adidas idag ;p Haha, a vi älskar skor (a) Usch.. hur bortskämd är jag inte på en skala när jag tänker efter :/
Borde fan skicka alla kläder jag inte använder till fattiga barn i afrika eller nåt :O Skulle kännas fett bra!
Jaja, puss på nosen till alla sötnosar<3
(klicka för å se bilden i större format)
  söta va? men lite för höga för lilla mej, men man kan ju öva sig ;)
                              dessutom har jag för tjocka lår för tillfället, men till sommarn hoppas jag på att dom inte e lika  äckliga och tjocka som nu. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0