lörrdagg

först va jag i stan köpte skor o kläder o sminl. sen kom jag hem o snacka me bästavän.vi ville supa ner oss. så vi gjord typ det. först va vi ute i inte gjortde ett  skit sen träffa vi niklas o dom så drog vi till söderhöjden  o mibgla sewn till emils. JA VI KOM IN. hahhaha fyfan va kul det va:)
Det gick inga bussar bär jag skulle hema så va tvungen o gå men en taxu stanna vid mej o erbjöf gratis sjuts:) blev stoppadew av polisen för vi körde på fel sida av vägen ett tag hahahahahhahahahha, men det gick bra sen:) hade så fucking ont i mina fötter asså:p tack taxi chaffisen :) nu ska jga soiva innan jag däckarhä'r framför datamn := possahejjjjjj<33333333333333333333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0