lördag

Gick upp vid typ 10 idag, fett stolt :O
Ska snart åka me mamma o shoppa lite hähä, "mamma betalar".
Ikväll blire mys me fantastic 4, och jag ska äntligen träffa en viss liten malin nylund som jag inte har träffat sen sommras ?! gud asså. Vi ska iaf va hos frida klockan 6 typ.
söndag så ska jag ju tävla, så det blir fullt upp hela dan typ.. asså jag kommer förstöra så jävla mycke för oss. Kan fan inte ens allt ?! Jag hatar o tävla, men endå inte. Blir så jävla sjukt nervös men sen när man väl kör igång släpper  precis allt.
måndag ska jag bli fotad i en studio som ligger i fruängen typ. Är nervös för det med :P Herregud kommer fan kolappsa av alla nerver ju.

Aja, nu ska jag snart dra.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0