a lovely day

Okej inte, men ganska :P
Blev mycke prat och skratt om helgen (med all rätt) hahah!
Efter skolan hade jag sällskap av bästavän, "jabba" (en annan jessica) och lite annat folk. Inte nog med att bussen va försenad, vårat tåg va inställt -.- så vi fiuck vänta i en halvtimme på nästa. Blev kallas alkis hela hemsresan HAH niclas -.- Du ska få se hur högt o hårt jag kan sparka (utan klackskor).

Jag o bästavän gick av i jakan o in i centrum ett tag. Träffade först frida <3 på gina tricot, henne hade jag inte träffat på ett tag så det va kul :) Sen träffade jag även karin <3 fick även träffa hennes pojkvän för första gången ^^

Blir ingen bild idag för jag har inte tagit nån tss..

Ja det va väl typ det jag gjort idag ;p puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0