Schleeetet

Igår efter skolan så åkte jag till stan och mötte bella och yassen och åkte sedan direkt därifrån och till kista med yasselito. Vi åt sushi i food courten, köpte groggvirke och sen åkte vi hem till mig och gixade oss. Strul med drickan som vanligt men det löste sig tillslut och vi åkte till jakan och hämtade den. Sen mötte vi upp min syrra daniel felix och bella vid ica och gick hem till sis och börja föra lite innan alla andra kom.
Det blev en rätt lyckad kväll men fick lite snefylla och sparka två killar mellan bena :) Men dom fötjäna det (a)
Kom hem vid cirkus 4 på morgonen och hade världens fyllehicka -.-

Idag gick jag upp vid 11 (!) och mådde inte sådär jättebra.. Har inte ätit ett skit på hela dagen heller.
Åkte iaf till vällingby och mötte moa och hennes kompis malin sen åkte vi till åkeshov och kollade på brommagymnasternas elituppvsining :) Det va kul och vissa är ju bara så sjukt grymma att man dör och vilka jävla kroppar killarna har asså man vill ba gå fram o klämma haha!
Ikväll blire en lugn kväll för jag är ju som sagt väldigt sliten.. puss!


bild från igår. bella omar och jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0