Jag kan jag vill jag orkar

Tänk om man va så positiv? Har så jävla mycke att göra i skolan nu innan lovet så jag vill bara spy.
På onsdag är det psykologiprov, måndag är det ett "prov" i samhäll som jag inte har gjort, tisdag matteprov, torsdag historiaprov jag inte heller gjort och på måndan efter det så är det geografiprov -.- jag kommer DÖ.
Och i helgen ska jag fan göra saker också, på fredag blire middag i kista med yass (sushi ofc) sen supa. På lördag ska jag på brommagymnasternas elituppvsining i åkeshov med moa och hennes kompis malin och på söndag är det träning.. när ska jag plugga? Får nog skippa träningen på söndag.. :(

Idag körde jag stäcksalto hel bakåt på trampolinen och sen flickis sträck hel på tracken, kan ju inte påstå att jag har koll vart jag är men runt kom jag iaf ;p Nu blire paradise hotel sen SOVA :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0