1 vecka och TVÅ DAGAR kvar

Alla får väl typ lov den 18 eller nåt? Det är vad jag har hört iaf.. Men fucking bajs ubg ska ha två dagar in på den kommande veckan också? Men stråååålande TVÅ TUMMAR UPP!! eller INTEEEEEEEE. Vafan är det liksom? 2 dagar innan julafton ska man gå i skolan? Är det lagligt verkligen? Tror knappast det.. inte i min värld iaf.

Så nu har jag avreagerat mig lite..
Har jobbat historia enda sen jag kom hem typ, fett duktig jag är. Måste väl börja plugga lite till psykologiPROVEN också snart. Har även inlämninguppgifter som ska in denna vecka. Jag kommer BÖLA när den här veckan är slut.. allvarligt jag kommer typ bryta ihop av stress och nervositet som jag har hållt inom mig. Inga träningar kommer hinnas med heller. Nä.. FUCK DEHÄR asså.

Imorn fyller min lilla bebis år, eller min fru som hon också är:) så ska antagligen över till henne imorn och fira lite smått, de blir mys.
Nu ska jag sova, bajsiblöjan MVH Katja


Kommentarer
Postat av: yassen

I love you honeybunny <33

2009-12-15 @ 00:11:08
URL: http://barayassen.blogg.se/
Postat av: marika

bajs i blöjan, skön x)

2009-12-15 @ 21:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0