Jävla fitt kaos kväll och pinsamt tidig fylla

När yassens syrra, yassen och nathalie skulle hämta mig satt förvånadsväreete en sandra hillnertz i bilen. Haha fett chockad ja blev. Sen jag kunde typ inte dricka för jag mådde illa av lukten av vodka sen sen förra helgen ;( bajshelg. Fyllekatja. Men ikväll blev fyllesvinet yassen ist som drog aspackad vid 10 över 11 istället :) Hahah.
Sen kom det mer trevligt folk, mest bekanta. Sen bl'vre bråk som vabligt och då kände jag att jag drog där ifrån. Polisen kom o allt så lika bra. Va endå dålig stämmnigen efter bråket.
Gick ensam hem, förvånad och lycklig att jag fan hitta hem. Nu ska jag fan slagga snart, ska dricka fett me vatten först.
puss babes !

Kommentarer
Postat av: yassen

haha ja den så kallade min syster va pappas tjej men det är bra katja ^^

2009-08-23 @ 15:20:46
URL: http://barayassen.blogg.se/
Postat av: katja

men jag kanske inte kommer ihåg alla detaljer :O ^^

2009-08-23 @ 15:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0