Igår och idag

Först måste jag ba avreagera mej lite här..Varför i HELVETE bryr du dig ens du ska va tyst du e fan besatt eller nåt ? SÅ.
Igår palla jag inte blogga. Slutade halv 4 sen hem och sen till träningen. Träningen va skiiiiit jobbig, ärligt asså jag dog gånger tusen. Imorn ska jag på uttagningsgrejjen, får se hur det går hoppas på att det går bra iaf och iallafall inte kraschar på ALLT. Idag slutar jag tidigt så det är chill. Måste städa mitt rum för det ser förjävligt ut men det brukar det göra på fredagar så.. Och ikväll får jag väl typ inte göra nåt, ska ju upp tidigt och va pigg och kunna köra massa volter så.
Nu ska jag fixa mej och sen dra till skolan :) ha en bra dag!

du kan fan inte va seriös

Kommentarer
Postat av: jenny

ja, de får man:P kan mejla dig<3 men är ingen fara

2009-08-28 @ 14:37:40
URL: http://jennypaulinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0