Hur ska jag säga det..

Jag har fortfarande inte nämt till mina föräldrar att jag kanske vill börja i jg igen. Jag vet inte vad dom kommer tycka om det och jag pallar inte tänka på det heller. Innan jag började i gk stil så bad dom ju tänka igenom verkligen vad jag ville. Och just då orkade jag inte med jg och allt där. Men nu saknar jag volterna så jävla mycke, plus att jag mådde bättre då, tog hand om mej själv bättre. Det känns som att jag inte tränat på det här året när jag valde bort volterna. Och jag vet att vi har haft jobbiga träningar och allt men det känns inte som jag ger fullt ut, och jag vet att jag inte gör det heller. Då känns det lite meningslöst. Visst jag älskar er till döden, det gör jag verkligen, men jag älskar volterna med.


Kommentarer
Postat av: jenny

jag älskar dig katja, kommer alltid göra

2009-08-20 @ 19:45:37
URL: http://jennypaulinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0