Fett irriterad på allt så stay away

Fett jobbig mamma man kan ha asså, ställer 456789 frågor på en gång och avbryter när man börjar svara på en och ställer nästa fråga asså åååååhhhhhhhhhh. Jag behöver nog cola tror jag. Och mina nya svarta jeans som satt så jäkla bra sitter nu som en jävla hösäck, jag överdriver inte. Dom är ännu längre än vad dom va när jag köpte dom också. Varför kan dom inte göra normala längder på jeansen? Och dom sitter fett pösigt överallt. Fan ska jag göra nu? tvätta dom 2345 gånger ocg torktumla dom? Nej för då kmr dom få vita ränder eller nåt, som mina förra.
Nu kom det typ nån som ska kolla på vårat kök? fattar inte varför men aja.
2 ½ men är bäst och kmr alltid vara det. piz out mofok

Kommentarer
Postat av: malin fröderberg franzén.

usch.. är det något du vill prata om? kram malin

2009-08-24 @ 19:27:15
URL: http://malinfroderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0