Då va det över då

Ska inte prata om hur det gick för mej på uttagningen, fyfan. Jag är så dålig :(
Kom iaf i rm3 som satsar jsm. Va väl det jag hade tänkt från början men idag kändes det som att dom skulle sätta mig i typ ut, jag sööööööööög. Träning på måndag hoppas det går bättre då annars kmr jag seriöst ta mitt liv. Okej kanske inte ;p 
Mamma och pappa va med och supportade mig så det va ju jävligt skönt. Efter det åkte vi och handlade massa grejjer bland annat nya handledsskydd till mig för min kära syster har slarvat bort mitt. Så min handleder DOG idag.

Får se om det blir party ikväll, håller på och letar. Är helt öm i hela kroppen men det försvinner väl med lite vodka:)

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0