våren har kommit :D

Oj nu lät jag fett töntig men serrii :D dom har sopat bort allt grus på hela gården det är så jävla najs nu!
Jag blir typ automatiskt glad när det är sol och varmt som ni märker.
Slutade halv 2, min sista lektion va matte. Jag och sam skulle redovisa en as svår uppgift vi fått av henne. Inte ens en som läser matte D fattade. Men iaf, vi klarade det och efter vi va klara kom hon fram till mej och sa BRA. Asså JAG, BRA på MATTE, fattar ni eller :D Det kändes fett bra för i vanliga fall är jag aldrig bra på nånting. Och nu när en dum mattelärare säger det så kan jag inte låta bli å ta åt mig lite iaf.

Efter skolan åkte jag och bästavän till jakan och jag skulle ju köpa dom där jeansen jag skrev om men nej, dom satt förjävligt.. AS STORA. Jag varnar. Prova ett par svarta också med hål i men då såg jag ut som en punkare -.- Haha.
Så det blev inga jeans :/ Men däremot, lösnaglar, ett rosaglittrigt läppstift drån isadora och ett puder. Allt va impulsköp...
Fan ta dessa impulsköp asså :P

Nu ska jag sätta på mina lösnaglar tror jag.. eller kolla på tv, vi får se.
Hoppas ni haft en bra dag och njut av solen för guds skull! hihiiiii


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var längesen jag kollade på gilmore girls online nu, kvaliten var inte så bra, så slutade kolla på nätet. One tree hill kan du hitta på youtube ifall du vill kolla online. Finns mycket dålig kvalitet, men det finns även folk som lägger ut avsnitten i hq nu, vilket är jättebra kvalitet :).. Lycka till. Kram

2009-04-01 @ 19:28:53
URL: http://blueberrygirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0