Valborg 2009

Det kändes verkligen som att sommarlovet är nära i skolan idag. 3orna hade mösspåtagning och det va jättesoligt ute!
Fast inte så varmt.. det blåser som fan. Lite synd.
Idag kommer min farmor hem från argentina så hon ska komma hit och käka med oss. Sen ska jag självklart ut :)
Alla som frågar vad som händer ikväll får svaret "jag vet vad jag ska göra, men vet inte vart" haha. Jag snackade med simon påvägen hem och han sa att nåra skulle till udden i kungsängen och kröka. Sen vidare på en lokalfest men det va gästlista så.. får se hur det blir. Annars ryktas det om riddersvik också. Får se får se..
Ska väl snart börja fixa mej eftersom det tar 100 år för mej.

Ha en trevlig valborg och sup redlöst nu mina vänner! Haha, skojja. Ta varannan vatten ;)

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0