torsdag redan

Idag har jag en så länge vaknat, kollat på mtv och duschat.
Nu ska jag snart börja fixa mej och vänta på att jess ringer. Vi ska dra till stan och inhandla varsett nytt rosa läppstift (a) och jag ska även kolla om jag hittar nån snygg navelpiercing. För nu ska jag fan byta. Även fast jag inte får (a)
Mamma och pappa åker ju idag också så det är naajs :D Dom har lämnat en hel del överaskningar på byrån i vardagsrummet, jag är ju mest intresserad i det som inte är godis(a) haha.

Jag kommer ju som sagt va helt ensam här hemma för min syrra bor ju inte här, så om nån känner sig ensam äre bara å slå en pling hihi ^^
Kommer nog inte ha nån vrakar fest här efter i sommras men.. ;p

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0