ska det va så jävla svårt

Asså hur får man bra självförtroende? Jag vill ha det so bad asså.
Det är fett med jobbigt att gå runt och ha ångest över sin kropp hela fucking dagarna.
Jag vill kunna äta med folk omkring mej utan att tänka helatiden att dom säkert tycker jag inte borde äta.
Om jag säger till min mamma att jag tycker jag är tjock så får jag svaret att jag är sjuk i huvet, kuul!
Men jag tycker det, jag är det. Men kan man inte få va tjock dåra och endå va nöjd med sig själv?
Man ser folk överallt som är liksom typ tjocka och endå har dom värsta bra självförtroendet o allt, hur fan gör dom?
 
jag är avundsjuk..


so fake..

Kommentarer
Postat av: jenny

jag önskar jag visste.

men du är verkligen inte tjock katja, du är finast underbarast bästat, och jag menar det <3

2009-04-27 @ 22:09:54
URL: http://jennyyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0