seeeeg måndag

Gud va seg dagen har varit asså!
Fick tbx mitt naturkunskapsprov och då blev jag sur eftersom jag va 2 ynka poäng från VG :/ PUUUNG säger jag bara!
Efter skolan väntade jag på min syrra i jakan och hade tänkt köpa brunutansol men sen fick jga höra att mamma skulle spondsra (stavning?) mej och nadja if vi ville sola solarium nu innan sommaren, för att värma upp liksom (a)
Så det blev 3 par söta troser (impulsköp) och en chailatte ist (a)

Imorn SKULLE jag vart ledig om inte jag skulle gått samhälls linjen. Jaja, slutar iaf inte 4 som jag brukar göra på tisdagar. Imorn är det träääning :) och på och fredag med och då ere redskap ^^ jag är såååå lycklig över det! :D

Nu ska jag glo tävä
pussen

Kommentarer
Postat av: jenny

chailatte är SÅ GOTT :D

2009-04-27 @ 20:55:21
URL: http://jennyyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0