labbrapport+top model

Hade ju som sagt Historia prov idag och jag tror faktist att det gick riktigt bra :) Svarade på ALLA frågor men va lite osäker på analysfrågan men jag skrev endå en hel sida ;)
På fredag äre nationella i engelska -.- Men har inte svårt för engelska just så det ska nog gå bra.
Längtar så mycke till sommarn nu asså så det är nte klokt! Snart är det valborg sen äre nääära!
Om jag ska va ärlig så har det här året gått sjukt snabbt, tycker ni inte?

Sitter just nu och kollar på top model medans jag skriver en labbrapport från no'n i torsdags. Jag suger på det men aja.
Ikväll ska jag nog till mitt f.d andra hem och lämna en dräkt och kanske träna lite.

höres ikväll, puss


Kommentarer
Postat av: Malin

svar: Samma här, asså gymnastikprofilen måste verkligen bli av, men Kenny sa att det inte såg ljust ut :( Asså jag var hur taggad som helst att börja på redskap igen...

2009-04-22 @ 19:31:51
URL: http://onestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0