klädångest

Kom hem för ca 40 min sen kanske. Har varit i skolan och dirket efter skolan åkte jag och bvän till kista.
Har vääärldens klädångest, jag vet inte vad jag ska ha på mej på kryssningen asså :O
Jag köpte iaf ett par latex leggins för 199 och en rosaröd tubklänning också för 199. Men det ser så enkelt ut, jag vill ha lite mer utstickande eller vafan man säger. Imorn får det bli jakan och leta smycken o skit för att piffa upp det lite. Ska va hos jess klockan 4 så det blir till att gå upp ganska tidigt så jag hinner med och fixa mej och allt ;O haha, det tar ju som sagt ett år för mej.
Är så sjuuukt trött.
Vi hade thaikwando (stavining?) på idrotten idag. Man står 2 och 2 och en hålller kudde som den andra sparkar på olika sätt på. Jag körde med johanna och vi va fett grymma :)
Men fyfan va trött man blev :D det va aaaaaaas jobbigt. Har ont i hela kroppen nu ;p

Nu måste jag fixa för imorn.

puss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0