jag och vuxna går inte ihop

Varför ska föräldrar va så jävla dryga och desperata för att hitta nått som dom kan klaga på.
Asså fatta pappa, JAG VILL INTE ÅKA TILL SPANIEN IGEN!? gud hur jävla svårt ska det va å fatta. Bara för du är en tråkig gamling, jag är faktist 16 lilla du. Äre svårt att fatta att man kanske inte vill åka tbx till samma jävla ställe för 3e sommaren i rad. Och jag vill inte det, det är tråkigt där och när jag säger det så menar jag det så lägg ner med att säga att jag ska erkänna att jag gillar stället. Det finns inget att gilla där när man e 16 jävla pundhuve.
Orka att du letar efter saker å klaga på helatiden hahahhahah så omogen :D

gå och dö dra åt helvete gubbjävel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0