I remember it like it was yesterday

Fett seg dag idag. Det enda som va kul va engelskan och den va så kul så den är värd att berätta om så här kommer det:
3 killar och en 1 från 3an (tror jag) kommer in i klassrummet med projector och grejjer.
Tjejen står längst bak med en kamera.
1 kille sätter igång projectorn och de andra killarna säger "Hej allihopa, vi ska typ prata lite om vad som bestämts under elevrådet det senaste året"
De står där ett tag medans den andra killen försöker få "igång" projectorn. Plötsligt kommer partymusik från projectorn.
Killarna längst fram säger "men vad är det här, det är fel grej ju".
Just då kollar jag ut genom fönstret tills jag hör musiken höjas. När jag vänder mig om står dom 2 killarna där framme och dansar gaaalet. Sen går de runt i hela klassrummet och dansar och har sig. FYSATAN vad vi garva!!!

Dom drev alltså med oss, och dom skulle inte alls prata om nått från elevrådet.
Det ryktades om att dom skulle skicka in det till programmet "Ballar av stål" haha!
Fick veta senare att en av dom killarna hade sprungit i bara kalsonger i hela skolan och skrikit. Så synd att jag missade det..

Men det va iaf riktigt jävla kul att se på. Vi fattade ju ingenting!

Men det va det.. Nu sitter jag och pluggar naturkunskap för fullt. Prov imorgon och jag är INTE säker.
Efter det får jag inte vila utan då är det direkt äcklhistoria som gäller. FY FAN säger jag bara.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0