hold me tight

Har bara legat i soffan och slappat hela jävla kvällen. Ingen träning idag blev det för det va ickedatum, asså.. VI HAR ALDRIG TRÄNINGAR :O vafan ere här för nått!? blir galen.
Imorn får jag ingen sovmorgon för vi har engelska nationella halv 9 till halv 12 tror jag. Brukar inte ta på mej så lång tid på sånt där, för jag skriver alltid i mega tempo för jag är rädd att inte hinna :P sen sitter jag där när det är typ 2 timmar kvar å ba jahapp.. Slipper iaf alla andra lektioner och det betyder att jag inte slutar 4 ;D

Efter skolan måste jag fixa dricka till kvällen och sen måste jag köpa lite lycka också.

En chill dag blir det imorn, det gillar vi ! Nu ska jag duscha sen sooooooova :)

puss och gonatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0