det luktar vår

Va fett depp imorse för det va mulet och skola -.-
Men under dagen kom solen fram och då blev livet roligare:)
På lunchrasten åkte vi hem till felicia och hälsade på hennes 2 nya katter, Chelsea och Nova SUPERSÖTA!
Kom hem vid typ 5 i fem, bråka med pappa. Gick till träningen utan ett ord.
Träningen va rolig men oseriös eftersom vi inte hade nån tränare. Jag som ville träna seröst :O Har fan vart träningssugen hela jävla lovet och såg asmycke fram emot träningen så får vi sms från vår tränare att hon inte kan komma -.- Asså jag blev sur påriktigt ;p Och på torsdag har vi inte heller nåt för då är hon på konsert. Då har det redan gått 2 veckor utan träning, YEEY! Inte bra för överviktiga mig. Jag gör så gott jag kan här hemma iaf.

Jag & bästa linn :)<3
ser typ ut som att jag har värsta muskelarmarna men faktum är att jag höll på att ramla av :P

chillerill

pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0