då försvinner alla bekymmer, jag känner bara lycka

Kom hem för en stund sen. Har tränat i jg hallen, ja det är sant! Jag älskar den hallen så fuckat mycke även fast man har många hemska minnen därifrån. Men fan asså <3 Jag vet inte vad jag ska skriva riktigt men det är helt sjukt vad jag saknar att träna, volter asså. Det går inte en dag utan att jag tänker mig själv i huvet köra nått varv. Varför slutade jag?
För att jag inte kände trygghet att gå dit längre, hade ingen direkt relation med nån av tränarna, vilket behövs, eller jag behöver iaf för att orka och tycka det är kul. Men framförallt va det ju att man saknade allt som varit.
Jag kan fan inte beskriva vilket jävla känsla det är att köra, jag älskar det, har alltid älskat och kommer alltid älska.
Nu sitter jag nästan o bölar så borde sluta ;p Godnatt<3

Jag önskar bara att allt kunde va som förr..

Kommentarer
Postat av: Anonym

finns det ingen annan grupp man kan träna med? Ibland? på lek? för att det är kul?

2009-04-23 @ 11:26:21
Postat av: katja

vem är du?

men om jag börjar på redskap igen då vill jag ju inte träna bara för att det är kul :S vill ju va seriös då

2009-04-23 @ 15:45:42
Postat av: Malin

Det är samma sak för mig, jag saknar det verkligen sjukt mycket, varje dag!

2009-04-23 @ 16:41:20
URL: http://onestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0