är det här livet ?

Läs inte dethär om du asbolut inte vill. Jag skriver för att få ner allt nånstans.
Jag är fett depp och igår va jag typ as glad. Varför får jag aldrig vara glad länge? Jag blir typ chockad av mig själv varje gång jag känner mig riktigt glad. Visst jag skrattar varje dag, det betyder inte att man måste va glad. Jag orkar inte låtsas mer.
Det enda jag vill är att kunna känna mig glad utan att det ska kännas "ovanligt" eller "konstigt".
Det finns folk som har det värre, mycke värre så jag borde egenligen inte klaga. Men jag gör det för att jag är så förbannat trött på det här nu.

When I look at myself
I stop breathing
When I think about what I´ve accomplished
I stop breathing
When I´m pondering about what good I´ve done
I stop breathing

I have to find a purpose and a meaning
To finally start breathing



gymnastiken va hela jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0