stil

Skolan va seg.. men fick mej några goa skratt iaf;)
Kom hem vid typ 5 o sen drog jag igen vid typ 6 nån gång för första träningen med GK Stil. Vi tränade inte så jätte hårt för det va ju första gången menmen :P Träning igen på torsdag.
Vet fortfarande inte hur jag ska göra, men det är bara jag som kan bestämma det så.. ingen kan direkt hjälpa mig.
Allting verkar/är mycke bättre i stil utom hallen.. det är det enda.. får lixom ångest att lämna sverige största o bästa hall när man har den 10 min ifrån sig.. GUD jag får damp på alla dessa beslut!!!!!

Nu ska jag platta skallen o sen ska jag sova, gonatt vi hörs imorgon <3

Jenny, säger bara tack att du finns<3

Kommentarer
Postat av: jenny

tänkte bara säga att nu är det inte långt ifrån att vi har hittat tio som e intresserade av en redskapsgrupp me lisa o erica, jag vet att de inte e samma sak o att man inte tävlar o så. men bara så du vet ;)

o kom ihåg att de e ju inte så att du inte kan byta sen om du ångrar dig, även fast det är jobbigt :/ hoppas de ordnar sig!



TACK själv, du betyder!<3

2008-09-30 @ 22:43:20
URL: http://jennyyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0