sjuk

Så är man sjuk.. Ont i halsen, huvet osv. Det vanliga eller vad man ska säga :P
Idag har jag inte gjort så mycke, bara vilat liksom. Skönt som fan!!
Sen kom jag o tänka på en sak.. hur kommer mitt liv se ut om 1-2 år? 1 år är så jävla lång tid, men när man tittar tillbaks på förra året känns det som att det va igår.. 2007 va nog det värsta året i mitt liv. 2007 är späckad med minnen som jag nog aldrig kommer glömma. Hemska och roliga minnen! Men har också känslan kvar av lycka o sorg i ett
Lycka av att vara med några av dom som betyder allra mest. Sorg av att vi alla grät tillsammans ofta.
Men jag kan säga såhär.. Vilken tur att vi alla satt i samma båt. För utan er hade jag nog inte klarat det.

Ni kommer alltid vila i mitt huvud som dom bästa
Och i mitt hjärta kommer ni alltid ha stöst plats
För mig kommer det alltid finnas ett lag kallat
 USM-Truppen


The world's greatest, hell yeah!

Kommentarer
Postat av: jenny

jag får seriösa rysningar när jag läser det där.. kunde inte sagt det bättre själv, jag känner precis samma.



för mig kommer det alltid, alltid vara vi. och nej, jag vet inte heller om jag klarat det utan er..



allt är så himla sjukt så jag hittar inga ord som kan beskriva allt jag skulle vilja säga, men jag tror du förstår ändå <3



jag älskar dig, du kommer alltid betyda jättemycket för mig. krya på dig gumman <3

2008-09-16 @ 22:22:34
URL: http://jennyyyh.blogg.se/
Postat av: jenny

och juste, vi kan inte veta hur det kommer vara om ett år. vi kan bara försöka göra det så bra som möjligt, ha så kul som möjligt, och hoppas på det bästa :) <3

2008-09-16 @ 22:24:09
URL: http://jennyyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0