min dag

På morgonen hade jag ju då ekologiprov. Det gick väl sisådär.. Va lite som jag inte ens hade läst om :O O endå hade jag läst det kapitlet skitnoga. Aja, det kommer fler prov..
När jag va klar me provet mötte jag jessica som hade håltimme så vi gick ut o tog en cigg som vanligt o sen gick vi på en liten promenad i solen. Det va faktist varmt i solen :D (y)
Sen hade jag bild.. vi ritar av flaskor med skuggor o skit.. jag suger på o rita:P haha.
Sen hade jag naturkunskap igen, vi snackade om nån jävla bil som går på solljus o vatten typ.
Efter det va det skolfoto.. jag STOD UPP:D:D:D:D:D yeeeeeeeeeees. Fast jag kom med fel "hårsida" mot kameran -.- :P mindre bra, men skit samma..

Idag ska jag träna.. (shit va konstigt det känns o säga så) haha. Träningen börjar halv sju o jag går mest dit för att träffa favvisarna :)<3

Kanske skriver om träningen ikväll eller imorn:) puss <3

Kommentarer
Postat av: mika

hatar när man kommer med fel hårsida mot kameran!!!!! :P

2008-09-28 @ 13:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0