jahapp

Så var det Onsdag, den här veckan har faktist gått snabbt tycker jag, men det kanske är för at jag har lite grejjer o se fram emot.
Fredag - Tjejmiddag. Alla tjejer (nästan) från den gamla klassen ska träffas, ska bli kul för vissa har man inte sätt på länge(;

Lördag - 25 + 25 års fest. Vet inte så mycket om det.. men det är iaf 2 av mina tyvärr föredetta tränare som fyllt år, och jag säger ju bara " jag vill inte gå vid kl tio" xD lixom, vi kmr typ komma dit halv 8-8.. ;S aja....

Just nu sitter jag vid mitt skrivbord och brevid mig har jag en väldigt gullig sak.. Min kissemisse ligger i en skokartong på skrivbordet!:D haha vet ni hur sött det ser ut? jag dör <3

Aja, ikväll ska jag hem till linn k me lite mer folks för o fixa lie grejjer inför lördan =) posshej<3

Kommentarer
Postat av: jenny

hahaha aaw va gulligt! katten alltså (;

2008-09-03 @ 21:32:27
URL: http://jennyyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0