cp chaufför

Är hemma nu. Slutade egentligen kvart lver 4 men jag hade typ 2 timmars hål timme till den sista lektionen så ja.. jag pallade helt enkelt inte.
Nu ska jag berätta om min resa hem fårn skolan :)
Jag tar 551 från jakobsberg. vid första sationen (tror jag) iaf sätervägen plingar det. Chauffören gasar så dom som skulle av måste ropa o säga att dom ska av.. hmm. Efter att dom har gått av så stannar bussen. Öppnar o stänger dörrarna lite o så.. Hade han inte bråttom nyss tänkte jag då..?
Jaja, efter ett tag kör han iaf vidare. Han stannar sen vid aprilvägen där nån skulle av. Samma sak där, han stannar. Men denna gång mycke längre.. En gubbe som satt bakom mej blev lite irriterad då o mumla något i denhär stilen "men vafan är det här.. "
Men sen kör han endå vidare. Då tänkte jag, tänk om chauffören skulle köra åt fel håll, va pinsamt det skulle vara.
Vad tror ni händer? Efter Aftonvägen kommer slåttervägen. Men chauffören kör åt helt fel håll.. han kör mot kyrkogården  och det ? Jag bah haaaaaaaaaalå? Han hinner inte köra så mkt, han stannar på sidan av väge i typ nåra sekunder men kör sen vidare. Vafan tänkte jag då :s? Han gasade.. o då vare nån som skrek "fel håll!! du ska upp där" Men han skulle inte upp där, chauffören fattade typ inte så jag bah "Du kör åt fel håll du ska upp på Viksjöleden, slåttervägen ligger vid "drakenskolan" "Då bölrjade folk tro att han va full, o nån sa att vi skulle ringa snuten. Men iaf.. han vände bussen och jag fick vägleda hur han skulle åka . HAHAHA
Ett tag trode jag fan att han skulle köra oss långt åt helvete o sen döda oss eller nåt.. va lite läskigt:P Jaja, det va min resa hem från skolan :D haha. hoppas din va bättre ^^
Puss <3

Kommentarer
Postat av: jenny

hahahaha duktigt katja :D men vilken störd snubbe xP



svar: tack älskling :) <3

2008-09-15 @ 15:10:29
URL: http://jennyyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0