äntligen

Kom nyss hem från skolan, äntligen helg!
Eftersom jag skulle snacka me min mentor om en grej på morronen så kom jag försent till idrotten, så stod det att dom va vid Lillsjön. aah tjena att jag hittar dit liksom. Så det va ba å byta om till normala kläder. Men vad fan skulle jag göra nu då? Alla hade ju lektion. Efter ett tag kom hedengran förbi o höll mej sällskap ett tag. Sen smsade jag jeezl0 o gick sen o träffa henne med sophie o sasha. Sen skulle DOM till lillsjön. Så jag gick till nästa lektion.
Slutade kvart I 4 isätllet för kvart över :) skönt.
Nu sitter jag här o hör pappa spela gitarr o sjunga.. låter inte bra asså :P

Puss
Händer i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0