jag kom inte på nån bra rubrik

Slutade som sagt väldigt tidigt idag, vi skulle slutat 11:05 men vi fick gå tidigare så typ 20 i 11.. Fick vänta på bussen i en timme för jag pallade inte gå me klackar men det passade bra för då kund ejag vänta på sis som slutade då.
Gick in i jakan c o köpte en aniktskräm sen gick jag till wedins o hälsa på bästavän o frull som praktiserar där. Höll dom sällskap när dom käka lunch sen gick vi ut o tog en cigg o snacka skit som vanligt.
Vid bussarna träffa jag Jonas (kusnin) o hade sällskap me han hem, vi snacka oxå massa skit. Trevligt trevligt :)

Ikväll är det träning men kanske inte blir så seriöst idag heller för anna kommer inte idag heller pga operationen.
Men ska bli kul o träffa alla underbara människor såklart.

Trodde vi hade slut på arbeten att göra innan lovet men NEJ. Vi fick ett arbete som ska va inne nästa vecka o då ska vi redovisa o allt -.- HATAR redovisningar. Hade 3 st förra veckan oxå -.-

En JÄTTEKUL nyhet är att jag kommer få IG som betyg i naturkunskap A för jag kan inte göra energiprovet (som jag fick ig på föur) på omprovsdagen eftersom jag har redan åkt då. Snacka om att jag kmr ha glömt allt till nästa omprovsdag, typ om ett halv år? :P SUG.

puuuuuuuuuuuuuussssssssssssssssssssheeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0