argentina

Hej hopp :D
Tankte bara meddela att jag e i argentina nu =) Det e sjukt varmt men jag klagar inte ;p eller jo lite (a)
Vi bor ju mitt i stan her sa det blir mycket shopping, men imorn ska min familj plus 2 andra till brasilien o fira jul o sola o bada :D Har kollat upp vad det kostar o pierca naveln her, 100 riksdaler :O O hemma kostar det typ 500 :P Allt e typ ap billigt her. Jag o pappa satt vid ett intenetcafe igar i typ en halvtimme.. 4 kronor kostade det :P haha xD

Annars sa saknar jag er alla veldigt mycket <3

Hoppas ni har det bra der hemma :) puss pa er <33

Kommentarer
Postat av: Malin

åh vill också vara utomlands!

saknar dig <3

2008-12-19 @ 15:10:06
URL: http://onestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0