aj

Gårkvällen blev lyckad tycker jag. Lite segt i början men sen blev det drag ;) Idag är jag sjukt sliten för det blev för mycke som vanligt. Har fetaste blåmärket på låret o det är typ svullet oxå, gör pissont. Har inte en jävla aning om vart jag fått det kommer ifrån ;p men det e ju inte första gången nåt sånt händer om man säger så. Ångest, ja.. som vanligt inte roligt.
Är lack som satan för att nån snodde hela mitt ciggpaket igår, hade köpt det för mina sista pengar typ.. vet inte vad fan jag ska göra nu asså..
Känner mig allmänt depp men ser fram emot träningen!

Hoppas ni mår bra, puss <3

Kommentarer
Postat av: jenny

puss!<3

2008-12-07 @ 16:42:29
URL: http://jennyyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0