4 dagar

jag räknar hur många skoldagar det är kvar asså:P
Igår när jag kom innanför dörren så vet jag inte vad jag gjorde men vänster sida av ryggen låste sig eller så sträckte jag den så jag har haft jätteont när jag andas o har fått anstänga mig extra, inte kunnat böja mig osv sen dess. Nu är det lite bättre, hoppas det är bra tills träningen imorn men det tror jag nog. Har haft jävligt många skumma problem me min kropp på sistone känns det som :P

Skolan va seg, tråkig och deprimerande. Pinsamt att träffa vissa sen helgen men lite kul endå :P haha

Tack för mig <3

Kommentarer
Postat av: mika

den klassiska "måndagen efter party" pinsamheten :P

2008-12-08 @ 21:01:26
Postat av: katja

ja fyfan :P

2008-12-09 @ 08:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0