DAMP

Hej du som läser
I måndags fick jag mitt schema för denna månad sug balle på den här veckans pass, kommer vara död. Inte okej asså. Äckligt bara. Det kom en människa och handla hos mig igår som jag kände igen såååååååå jääävla mycke, han måste va en svensk skådis men kommer fan inte på vart han kommer ifrån eller om han ens är från någon film. Han hade brunt typ lockigt hår lite, rätt söt liksom. Men det är så jävla irriterande för jag kommer verkligen inte ihåg vart ifrån jag känner igen honom :P Vill typ ha bidler på ALLA svenska unga skådisar som finns i sverige så jag kanske kan hitta honom :P för det e fett störande att inte komma på, aa ni vet väl själva hu det kan va. :p Fett ointressant inlägg. Detta är min lediga dag så jag chillar galet. Ikävll ska jag va med älskling. Och GRATTIS FINA CARRO på fucking jävla 20 års dagen!!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0