bög

Dig:
1. Hur lång är du? 163
2. Vad vill du bli när du bli stor? En bra framgångsrik människa, en mamma
3. Vad pluggar du? ingenting
4. Har du långt hår? mellan nu, hade ju ner till rumpan för inte alls länge sen
5. Vilken hårfärg har du? mörkrödbrun typ
6. Sminkar du dig? japp
7. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? rosa och vit
8. Har du kysst någon idag? nej :(


Familjen:
1. Bor dina föräldrar ihop? ja
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? bådaaaa.
3. Hur många syskon har du? 1.
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? gonatt
5. Vilken mat lagade din pappa senast? jj tror det va grillat
6. Hur många ställen har du bott på? 1
7. Vem i din familj stör du dig mest på? min syster tror jag, inget illa menat
8. Vilken familjemedlem är snällast? min katt
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? minns ej

Kompisar:
1. Vem är din bästavän? har många bättre vänner
2. Har du kysst nån kompis? ja hah
3. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? nej
4. Vem har du varit kompis med längst? jessica och bella i think
5. Vem känner dig bäst? jessica tror jag
6. Längsta tid du varit osams med en kompis? vet inte
7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde de? nej brukar inte bry mej
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? nej

Kläder:
1. Vad har du på dig idag? mysiga kläder
2. Har du bytt om idag? Ja.
3. Favorittröja? oj jag vet inte
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? linne (om dom är muskulösa) 
5. Har du gett bort kläder nån gång? ja
7. Har du handlat kläder genom internet? ja
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? nej
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? haha vet inte
10. Vad använder du för skor? tygskor mest.

Skolan:
1. Vad heter din skola? inget
2. Vad heter din favoritlärare? inget.
3. Vad är ditt favoritämne? inget.
4. Snyggaste läraren på skolan? ingen
5. Fulaste läraren på skolan? alla
6. Tråkigaste ämnet? alla
7. Har du skolkat mycket senaste året? ja i 3an en del
8. Hur tar du dig till skolan? går inte i skolan mer


Någon:
Som förstår dig: min pojke
Som du saknar: min pojke
Som du längtar efter: min pojke 
Som du hatar: alla som min pojke har hållt på med

Vem:
Kramade dig senast: min fina carro
Pussade dig senast: min pojke
Var du hos senast: min pojke.
Ringde dig senast: carro.
Ringde du senast: min pojke

Jag:
Är singel: nej
Saknar någon just nu: ja
Är rädd för att bli övergiven: lite kanske
Svär ofta: väldigt ofta
Sjunger i duschen: ibland
Är en morgonpigg person: nejjjjjjjjjjjjj
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: ojaaaa
Är kär i kärleken: nej
Skrattar åt mina egna skämt: aa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0