TPL

Hej
Rubriken säger allt, japp, trött på livet är vad jag är. Nej men inte allt. Men skolan asså herregud jag avlider. Ångest!
Igår vare söndag och allt vad det innebär, söndagsångest men det blir inte lika farligt när jag är med dig. Vi va på outlet för pälsk skulle köpa nåt spel -.- kul.. Nu kommer han bli osocial som fan. Vi köpte 3 filmer också, kollade på en och en halv sen somna jag, sen vet jag itne om han såg klart den. Asså en sak som e lite kul fast endå inte.. När vi kollar på film somnar jag alltid en bit in på andra filmen. Han hatar det så han förösker väcka mig med att typ pussa på mig och hålla på, och jag brukar alltid va jääättetrött då så alltid på morgonen dagen efter så har jag typ glömt bort hur när jag somna och har svaga minnen av att jag pratat med kim, och varje gång känns det som att jag varit jätteotrevlig för att jag varit så trött. Jag vet att jag sagt saker som låt mig va och verkligen blivit sur. Haha shit asså stackarn.

Imorgon kommer finländare till våran skola och vi som läser kursen människan socialt och kulturellt har i uppgift att ta hand om dom -.- Idag till torsdag typ.. KUL..... NOT. Vi va ju i tyskland i tvåan och dom va här så lite van e man ju men pallante endå. Aja, pussåkramhejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0