Still get the rush when I'm alone

Hej och hå
Minns inte senast jag skrev. Men iaf, har vart med pälsk hela helgen som vanligt typ. Har inte blivit smittad, det va en ganska mild halsfluss tydligen. Han blev jätteglad när jag kom men tårtan och det, han skulle inte fått nån tårta annars. Bästa flickvännen eller? Japp. På kvällen åt vi på kinarestaurang med hans pappa och isak och tindra, det va mys :) Sen gick vi och hyrde film tror jag?
På lördan va vi på bio i jakan och såg fast and the furious, axel va med också. Den va faktiskt as bra! På söndan gick vi till outlet, åt donken, gick till mediamarkt  för pälsk skulle kolla på nåt spel, sluta med att han köpte två spel och 7 filmer till oss :D yeeyyy ^^
Idag hade jag svenska nationella muntliga, höll tal om att vara ständigt uppkopplad, på facebook och twitter typ och lite sånt. Gick fan bra fast improviserade som in i helvete och märkte att jag är fan bra på det.
PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0