Jag hade ett liv innan betygen skulle sättas

Tjooo
Har inte vart hemma sen i fredags, eller jo en snabbis igår bara. Så vad har jag gjort? Jo i fredags träffade jag kim trots allt. Han ville gå på bio men jag föreslog att vi skulle supa, eller supa och supa, dricka. Så han föreslog att jag skulle ta med vinet. På kvällen drack vi vinet och badade bubbelbad, så mysigt. Det blir alltid lite extra speciellt efter ett bråk, då inser man verkligen hur mycket man betyder för varandra. På lördan va vi i jakan centrum och åt bk. Och på kvällen busade vi med min syster hennes pojkvän axel henrik och jacob. Busigt vare! Och på söndan.....? gjorde vi inget spec. Låg bara hemma typ, jag pluggade medans han spelade sitt jävla spel.
Vaknade på måndan och är vaken i typ 5 min innan jag kommer på att det är den 23e och jag har nationella prov i spanska steg 4 (jag tentar av) och det börjar halv 9. Jag va inställd på att börja 10. Hade tänkt åka hem och duscha men nej det hann jag inte då, så äcklig och ful och sur åkte jag till skolan men provet gick jätte bra!

Och på torsdag har jag typ 5-6 prov. Kul. Varför lyckas jag alltid samla på mig så jävla mycke rester under åren? Jag lär mig fan aldrig!!!!!!! men detta år e fan det värsta. Har även andra saker som inte är rester, så det är helt sjukt mycket! Och på fredag sätts betygen, sen ere kört. Fuck life fuck skolan.

lid med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0