Everywhere I am, there you'll be

Nu måste jag skriva av mig. Det är nog många som känner som jag just nu, både glädje och ångest inför studenten. Asså jag kan inte fatta att det tar slut bara, jag har gått klart skolan snart. Ett nytt kapitel börjar och jag har ingen aning om vad som kommer hända. I hela mitt liv har jag vetat vad jag ska göra, gå i skolan, så har det alltid varit och även fast jag hatar skolan så har jag alltid känt trygghet att ha den där. Nu kommer den tryggheten vara borta. Jag har ingen aning om vad jag vill bli och jag har gått klart skolan. Så vad gör man nu? Det enda jag vet är att jag vill resa. Det är det enda jag vet. Men nu finns det saker som stoppar mig att göra det. Jag kan inte bara åka iväg, för det första har jag inga pengar till det och för det andra så har jag dig och jag lämnar inte dig, aldrig. Där du är vill jag vara och där du är kommer jag vara. Ju mer jag tänker på allt det här ju mer konfunderad blir jag. Vad vill jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0