STUDENTEN IMORGON!

Heej kära vänner och ovänner

Dom senaste dagarna har vart skit och har inte vart hemma något alls typ. Har vart hos ja ni vet väl vem och grinat mest. Men imorn tänker jag vara glaaad för jag tar fucking studenten och det gör man bara en gång i sitt liv! Minus är dock att jag måste gå upp typ halv 5? ska va hos ellan i bro klockan 7 för champagnefrukost. Fyfan va sickkkk. Sen drar vi till skolan och sen ere aulan och skit sen utspriiiiing och vi springer ut fööörst av alla för vi vann fångarna på ubg yeeeeeaaah :) är dock lite nojjig för att jag kommer ramla :S men jaja. Sen blir flaaak sen hem där det kommer va massa folk, äta fixa om mig, va social, sen GARBOOOOOOO kommer bli bääääst! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0