sommar 2010 och nu

Kollade nyss igenom inläggen jag skrev för ett år sen, alltså förra sommaren. Det gjorde ont i hela mig att läsa dem. Jag kommer ihåg exakt hur dåligt jag mådde, hur jag satt hemma själv, och grät. Då trodde jag att det aldrig skulle lösa sig, att jag aldrig skulle få dig. Och jag visste att jag skulle må dålig länge. Det känns ju inte som att det va ett år sen. För ett år sen trodde jag inte att jag skulle sitta här ett år fram och ha dig. Det känns lite sjukt. Trots att det va det värsta jag gått igenom typ, och att jag har nog aldrig mått så dåligt som jag mådde då så är jag glad över att jag gått igenom det. Alla kommer nog göra det någon gång i livet och det gör lika ont för alla. Dem som inte gått igenom det fattar nog inte hur dåligt man mår när man vill ha någon som inte vill ha en tillbaka på samma sätt. Det är ett helvete och man tror aldrig att man ska bli glad igen. Det är sant, utan att överdriva, så va det exakt så jag kände. Men saker förändrades med tiden och idag är det vi och nu är det sommar igen. Dem två senaste sommarloven har jag vart utomlands me vänner men inte i år, det känns faktiskt lite konstigt. Direkt när jag kom hem från rhodos förra sommaren såg jag redan fram emot nästa sommar, och nästa utomlandsresa. Men så blev det inte. Åhhh vad jag saknar rhodos och magaluf! Time of my life utan att överdriva. Men jag vet att det blir flera sånna resor i mitt liv! :)


Kommentarer
Postat av: marika

de blir det lätt!!!!!!

2011-06-20 @ 02:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0