Schletet

Tjo allihopaaa
Igår tog ju jakan som sagt studenten. Drack massa öl som pappa köpt på ballen hela kvällen, sen va det tänkt att jag skulle dra till mp med carro och folk och fira deras student men mika och andra esteter skulle partaja i lövsta så fick lite beslutsångest men drog iaf till lövsta tillslut. Fick reda på en sjukt hemsk sak igår, usch :( börjar typ gråta så fort jag tänker på det. Känns så jävla sjukt och overkligt. Drog iaf hem till pojken och sov men fick sitta och vänta ett tag på honom så mina ben är helt myggbitna. Är på så jävla dåligt humör idag så det är inte klokt. Är trött, bakis, deppig, allt möjligt. Ska sova nu hade jag tänkt sen gå till ica och handla och sen ikväll kommer pälsk hit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0