En sån där lista

Är fett förkyld :( det suger. Blir fan alltid det i början av sommaren va e grejjen liksom?
Nu är jag ensam hemma och har tråkigt. Som jag brukar väldigt ofta på sommarlovet.

MINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: rosa
färg 2: svart
färg 3: vit

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: Ja
Fått ditt hjärta krossat: Ja
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja
Kysst en kompis: pussat ja

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Nej
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Kroatien med familjen
Vilken tid vaknade du idag: 13:02
Vad gjorde du igår runt midnatt: myste med min älskling 
Någonting som du längtar till: spanien
Senaste gången du träffade din pappa: för några timmar sen
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: det är mycke
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja
Vad gör dig irriterad just nu: att jag är förkyld
Långt eller kort: långt.. eller va?
Vad gillar du gällande dig själv: hmm.. fan va svårt :p

DIN FÖRSTA:
Operation: 2005 när jag bröt armen andra gången
Piercing: 6 i öronen, naveln, tungan
Tatuering: inte än!
Bästa vän: min pojkvän
Sport: gymnastik <3
Husdjur: Katt
Vaccination du minns: ehm nej
Förälskelse: den jag är i nu
Alkohol du drack: ett glas rosé

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller pussar: båda samtidigt
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: båda
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0